zaterdag 2 februari 2008

 

Eerste dag


De eerste dag in India is precies zoals het hoort: duizend indrukken. Soms is india zoals je het zou verwachten, maar het werkelijk ervaren is hoe dan ook anders dan alle verwachtingen. Onvoorstelbaar.
Het is zaterdag en er wordt wat minder gewerkt dan op andere dagen, maar ik heb toch alvast het kantoor in bedrijf gezien. Dat is ongeveer in het centrum van de stad. Maandag vertrek ik naar een noordelijke buitenwijk, naar de fabriek waar ik ga werken.
Vandaag heb ik de tassen gezien die CRC maakt. De tassen zijn behoorlijk netjes gemaakt, een beetje jammer alleen dat ze er niet al te mooi leer voor hebben genomen. En de modellen... laat ik maar zeggen dat mijn ontwerpershanden kriebelen. Met de technische kennis die er blijkbaar al is heb ik er alle vertrouwen in dat er een goede serie zal komen.
De ideeen die ik meegenomen heb, heb ik nog niet laten zien, ik ben buitengewoon nieuwsgierig wat ze daarvan gaan vinden.

Op de achtergrond hoor ik nu het drukke getoeter. In het verkeer toetert iedereen tegelijk en vrijwel onafgebroken. Gevolg is dat niemand weet welk getoeter voor hem is bedoeld en zich er dus in het geheel niets van aantrekt. Een onbegrijpelijk schouwspel, wat ik vast nog vaak mee ga maken.

Comments: Een reactie posten



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?