dinsdag 5 februari 2008

 

Er is een tas, er is een tas!



Het gaat ineens wonderlijk soepel. Een model dat ik goed had voorbereid heb ik uitgelegd aan de 'sample maker', dat is een heuse en niet onbelangrijke functie in dit bedrijf.
Na eerder opgedane productie-ervaring rekende ik er helemaal op dat het een jan-boel zou worden, maar dat was voorbarig. Het werd heel mooi. Niet perfect. Wel hoopgevend.

Wat het hele project overigens heel overzichtelijk maakt is dat alle cliche's kloppen. Zo:
-lopen er inderdaad zorgeloze koeien in het verkeer, (vooral buiten de stad)
-eten de mensen met hun handen,
-en valt de stroom iedere dag een keer uit. (maar een paar minuten)

Even een foto van de werkende mensen, die overigens veel te hard werken, daar maak ik me een beetje zorgen om.

Comments: Een reactie posten



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?