woensdag 6 februari 2008

 

Hier is ie dan



Als een trofee heb ik hem op de televisie gezet. Het eerste model.
Je ziet op de foto de koffiekamer, die tevens dienst doet als mijn werkkamer en mijn slaapkamer en als verbinding tussen de verschillende delen van het bedrijf. Kan het praktischer?
Vanmorgen probeerde ik even naar buiten te glippen voor een wandelingetje. Dat kan doorgaans niet ongemerkt, maar ik dacht even dat het gelukt was. Na een paar minuten hoorde ik een stem achter me melden dat we het kanaal naderden. Hij was me gevolgd: de meneer waarvan ik vermoedde dat hij in het engels alleen 'koffie' en 'thee' kon zeggen. Even overwoog ik me ongemakkelijk te voelen, maar ach, het bleek ook heel praktisch. Zo kende hij de weg en zei hij bijvoorbeeld ook nog: fabriek, markt en nog een keer kanaal. Daarna gingen we maar weer eens naar huis. Er wordt weinig gewerkt vandaag, omdat er een staking is van de oppositiepartij, niemand heeft me tot nu toe kunnen vertellen wat de reden is voor de staking. Het enige antwoord dat ik krijg is dat het bij de cultuur hoort. De regering doet niks en de oppositie staakt regelmatig. Een overzichtelijke verdeling zou ik zeggen.

Comments: Een reactie posten



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?